Tanévzáró ünnepség

Ünnepélyes keretek között búcsúztunk el egy tartalmas, eredményekben gazdag évtől.
A gyerekek izgatottan várták a vakációt, tele tervekkel és nyári álmokkal.
Mindenkinek jó pihenést és élményekben gazdag nyári szünetet kívánunk!
Ballagás

Kedves nyolcadikosok, legyetek bátrak, kíváncsiak, és soha ne veszítsétek el önmagatokat. Válasszatok olyan utat, ami boldoggá tesz benneteket, mert a legfontosabb: jól érezni magatokat az életetekben.
Vigyétek magatokkal mindazt az értéket, amit itt tanultatok: emberséget, tiszteletet, közösséget.
A nyolcadikos ballagás emléke mindig emlékeztessen arra, honnan indultatok – és mennyi mindenre vagytok képesek.
Sziget Kék játszótér

A pedagógusok büszkeséggel tapasztalták, hogy a gyerekek figyelmesen betartották a tantermi megbeszéléseken elhangzott szabályokat, így a program biztonságos és zökkenőmentes volt.
A közös játék során a 2.c osztály tagjai együttműködést, türelmet és empátiát gyakorolhattak, ami hozzájárult a közösség formálódásához.
A szabad levegőn, természetes környezetben eltöltött élmények segítették a tanulók testi-lelki feltöltődését, és maradandó emlékként gazdagították mindennapjaikat.
Országházban

A kirándulás során a 4.c osztály tanulói élményszerűen bővíthették ismereteiket Magyarország államszervezetéről és múltjáról.
A közös utazás és felfedezés nemcsak tudást adott, hanem tovább erősítette a 4.c osztály közösségét és az egymás iránti összetartozás érzését is.
A főváros pezsgő hangulata és az Országház lenyűgöző dísztermei inspiráló hatással voltak a 4.c osztály diákjaira, akik élményekkel és új ismeretekkel gazdagodva térhettek haza.
Nagyerdőn

A közös fagyizás, a vadkacsák megfigyelése és a szökőkút körüli játék hozzájárultak a szociális kompetenciák, különösen a kommunikáció és az együttműködés fejlődéséhez.
Az informális környezet segítette a pedagógusokat abban, hogy mélyebben megismerjék a 3.d osztály tanulóinak egyéni szükségleteit és erősségeit.
A közösségi élmények során erősödött a gyermekek biztonságérzete és önbizalma, amely a mindennapi iskolai életben is kamatoztatható.
Ez a nap példaértékű módon támogatta az inkluzív nevelés céljait, miközben felejthetetlen, mosolygós pillanatokkal gazdagította a 3.d osztály közösségét.
Szerencsen

A turisztikai központban érdekes történelmi ismeretekkel gazdagodtak, és betekintést nyertek a város múltjába.
A csokoládékóstolás különösen népszerű volt, mindenki örömmel vett részt benne. A közös programok erősítették az osztályközösséget és felejthetetlen élményt nyújtottak.
SB farmon

A természet közelsége és a háziállatok megfigyelése nyugodt, biztonságos környezetet teremtett a tanulók számára.
A közös élmények hozzájárultak a közösség formálódásához és az egymásra figyelés erősítéséhez.
A program során fejlődtek a gyerekek szociális kompetenciái és kommunikációs készségei is.
Autista gyerekek segítése

A buszozás, vásárlás és közlekedés során fejlődött a tájékozódási képességük, szociális készségeik és önállóságuk.
A közös fagyizás élménye erősítette a társas kapcsolatok kialakulását és az érzelmi biztonságot.
A valós helyzetek megtapasztalása csökkentheti a szorongást és növeli az önbizalmukat.
Mindez hozzájárul a beilleszkedésükhöz és a jövőbeni önálló életük megalapozásához.
Tisza-tavi Ökocentrumban

Közvetlenül megismerkedhettek Magyarország gazdag vízi élővilágával, különösen a Tisza-tó ökoszisztémájával.
A kiállítások és az élőállat-bemutatók játékosan fejlesztették környezeti tudatosságukat.
A közös élmények erősítették az osztályközösséget és a társas kapcsolataikat.
A természet közelsége feltöltötte őket, és élményekkel gazdagodva tértek haza.
Salanki farmon

A gyerekek testközelből ismerhették meg a vidéki élet mindennapjait és az állattartás alapjait.
A szekerezés különleges kalandot jelentett, amely élményszerűen hozta közelebb a természethez őket.
Az ilyen programok erősítik a közösséget, fejlesztik a szociális készségeket és maradandó emlékeket nyújtanak.
Rajzpályázat gyerekeknek

A 25 éves DEBRECENI VAGYONKEZELŐ ZRT. rajzpályázatot hirdet, melynek témája:
Miért szeretsz Debrecenben élni?
Értékes nyeremények várnak rád.
Részletek: Pályázat
Kutyaterápiás foglalkozás

A képeken látható 2.c osztály lelkesedéssel és nyitottsággal kapcsolódik a terápiás kutyákhoz, ami jól tükrözi a foglalkozások pozitív hatását a tanulók érzelmi biztonságérzetére és közösségi élményeire.
A kutyaterápiás alkalmak során a gyerekek megtapasztalják az elfogadást, az empátiát és a felelősségteljes viselkedést, miközben egy természetes, játékos közegben tanulhatnak és fejlődhetnek.
Ezek a foglalkozások különösen hasznosak az iskolai stressz oldásában, a tanulási motiváció növelésében, valamint az önszabályozás és figyelem fejlesztésében – különösen a különleges figyelmet igénylő tanulók számára.
Arbo tanyán

A gyerekek nagy örömmel ismerkedtek meg a háziállatokkal, simogathatták a nyuszikat, kecskéket és lovakat is.
A tanyán különböző szabadtéri játékok, hinták és mászókák is várták őket.
A friss levegő, a természet közelsége és a szabad mozgás lehetősége mind hozzájárultak a nyugodt, örömteli élményhez.
A program során a gyerekek fejlődtek szociálisan, bátrabban kommunikáltak és együttműködtek egymással.
Ez a kirándulás nemcsak élményekkel, hanem sikerélményekkel is gazdagította őket.
Dinnyék

A színek és formák megjelenítése elősegítette kreativitásuk kibontakozását.
A feladat során finommotorikus készségeiket is gyakorolták, miközben önkifejezésük erősödött.
Az élményszerű alkotás örömet okozott, és pozitív élménnyé tette a tanulást.
Virágültetés

Az aktivitás segítette őket a figyelem, türelem és önszabályozás gyakorlásában.
A közös tevékenység erősítette a szociális kapcsolatokat és az együttműködést.
Emellett sikerélményt nyújtott, ami hozzájárult önbizalmuk és érzelmi jóllétük növekedéséhez.
Gyermek nap

A különféle programok, mint a lufihajtogatás és csillámtetkó, fejlesztették a gyerekek kreativitását és kézügyességét.
A sportvetélkedők mozgásra ösztönöztek, elősegítve az egészséges életmódot.
Az élmények közös megosztása erősítette a diákok közötti kapcsolatokat. Az ilyen napok hozzájárulnak ahhoz, hogy a gyerekek még szívesebben járjanak iskolába.
Anyák napi műsor

Voltak versek, dalok és saját készítésű ajándékok is.
Az édesanyák meghatódva figyelték a gyerekek előadását, sokan könnyes szemmel tapsoltak.
Műsorok:
műsor 1.
műsor 2.
Költészet napja

Az esemény erősítette az elfogadást, a nyitottságot és az egymás iránti tiszteletet.
A közös versenyzés során a gyerekek közelebb kerülhettek egymáshoz, megtapasztalva az együttműködés örömét. A költészet erején keresztül minden résztvevő önkifejezési lehetőséget kapott, ami megerősítette önbizalmukat és közösségi élményt nyújtott.
Autizmus világnapja

A Debreceni Kinizsi Pál Általános Iskola a 2011/2012-es tanévtől kezdődően vette át a felelősséget a nappali rendszerű, általános iskolai nevelésért és oktatásért, az ép intellektusú autista tanulók számára.
Az iskola felismerte, hogy a teljes integráció a többségi osztályokban nem minden esetben megvalósítható, ezért kis létszámú, autista csoportokat hoztak létre. Az autista gyermekek számára kialakított csoportok lehetővé teszik, hogy a tanulók az egyéni fejlődési ütemükhöz és szükségleteikhez igazodó, célzott oktatásban részesüljenek.
A 2024/2025-ös tanévben 11 osztályban összesen 105 autista gyermek tanul. Az oktatás során figyelembe kell venni a tanulók speciális igényeit, hogy minden egyes gyermek a lehető legjobb támogatást kapja. A kis létszámú osztályok biztosítják a személyre szabott nevelést, segítve a gyerekek társadalmi integrációját, miközben tiszteletben tartják egyéni szükségleteiket és képességeiket.
Ez a kezdeményezés példaértékű abban, hogy hogyan lehet egy nagy közösségben, például egy iskolában, helyet adni a különböző képességű gyermekek számára, és hogyan lehet biztosítani számukra a szükséges segítséget, hogy a legjobbat hozzák ki magukból. Az autizmus világnapja alkalmából hangsúlyozni kívánjuk, hogy az inkluzív oktatás mindannyiunk közös felelőssége, és a társadalmi befogadás kulcsfontosságú eleme az iskolák és közösségek fejlődésének.
Agóra és a botanikus kert

Pékségben

Ezen kívül a látogatás segítette őket abban, hogy jobban megértsék, milyen munkakörökkel járhat egy pékségben dolgozni. Az élmény különleges és hasznos tapasztalatot adott a tanulóknak a jövőbeni pályaválasztásukhoz.
Pipacs rajzok

Az ilyen rajzok segítenek a gyerekeknek a művészet iránti szeretetük elmélyítésében és az esztétikai érzékük fejlesztésében is.
Március 15. műsor

Rajzok

Múzeumpedagógiai foglalkozás

Babaház

Tablet használat

Rajzok

Az alsó tagozatos gyerekek rajzain a tavaszi táj és a mackók vidám, színes kompozíciókban jelennek meg. A rajzok tükrözik a gyerekek fantáziáját és azt az örömöt, amit a természet újjáéledése kelt bennük.
Karácsony

Iskolánk karácsonyi ünnepsége idén is a gyerekek öröméről és a közösség összetartásáról szólt.
A családias hangulatot a diákok szívhez szóló előadásai és a közös éneklés varázsolta igazán különlegessé.
Minden mosoly és nevetés azt mutatta, hogy együtt ünnepelni mindig felejthetetlen élmény.
Köszönjük a gyerekeknek és a pedagógusoknak, hogy ilyen szívvel-lélekkel készültek!
Ez az ünnepség is bebizonyította, hogy az igazi karácsony a közösség szeretetében rejlik.
Ajándékozás

Mikulás
A mai napon a Mikulás bácsi meglátogatta az 1.d osztályt. Hatalmas sikere volt!
Szépíró verseny
Szépíró versenyt rendeztünk a felső tagozatos gyerekeknek. Lelkesen vettek részt, ami nem csak az irodalmi vénáknak kedvezett, hanem a közösségépítésnek is.Múzeumban

Egészséges életmód

Környezetünk védelme

Lázár Ervin Program
A 5.j osztály a Csokonai Fórumban a Lázár Ervin program keretében a Debreceni Tankerületi Központ szervezésébenArany János:Toldi című előadást tekintette meg.

Halloween-i buli

Déri múzeumban és a Vojtina Bábszínházban

A 2.c osztályosok a Vojtina Bábszínházban járták a Lázár Ervin Programnak köszönhetően. A halhatatlanság csizmája című eladás nem csak a gyerekeknek tetszett.
Szüreti mulatság
Kis iskola, ahol óriási a szeretet. Szüreti mulatságot tartottunk. Az autista gyerekek és nem autista gyerekek együtt táncoltak, énekeltek és versenyeztek.️Kutyaterápiás foglalkozás

Becsengettek

Szeptember 2-án hétfőn nálunk is becsengettek.
A 2024/2025-ös tanévet 109 gyermek kezdte meg 9 osztályban.
Tanulóinak otthonos, családias környezetben tanulhatnak. Diákjainkat színes, barátságos tantermek, korszerű játszótér,
műfüves sportpálya várja.
Tantermeink interaktív eszközökkel felszereltek. Tizennégyezer kötetes könyvtár,
olvasóteremmel, légkondicionált informatika tanterem áll a tanulók rendelkezésére.
A pedagógiai programunk lehetőséget biztosít a gyerek személyiségének széleskörű kibontakoztatására. Programunk alapja a személyre szabott, differenciált képességfejlesztés, differenciált tanulásszervezés, inkluzív szemlélet, tanulási technikák megismertetése.
A legkisebbeket szeretettel köszöntjük és mindenkinek eredményes tanévet kívánunk!